رشد ۳ برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان ۱۶ ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | خراسان رضوی سال گذشته رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟
سرخط خبرها

اعمال قانون هزار و ۵۸۴ فقره تخلفات حادثه ساز در مشهد | ۶۰ خودرو متوقف شدند (۲۲ آذرماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۰۰۲۵
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
اعمال قانون هزار و ۵۸۴ فقره تخلفات حادثه ساز در مشهد | ۶۰ خودرو متوقف شدند (۲۲ آذرماه ۱۴۰۲)
سرپرست پلیس راهور مشهد از اعمال قانون هزار و ۵۸۴ دستگاه خودروی متخلف و حادثه ساز در طرح تشدید برخورد با رانندگان متخلف طی ۲۴ ساعت گذشته خبرداد.

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد در گفتگو با شهرآرانیوز، با بیان آمار تصادفات طی ۲۴ساعت گذشته اظهار کرد:۳۸۶ تصادف جرحی و خسارتی به وقوع پیوسته است که از این میان،۳۳۲ فقره خسارتی و۵۴ فقره جرحی بوده است که در پی وقوع این تصادفات ۶۰ نفر مصدوم شدند.



وی افزود:همچنین تعداد هزار و ۵۸۴ تخلف خودرو‌های حادثه سازدر ۲۴ساعت گذشته به ثبت رسیده است که از این میان منجر به توقیف ۶۰ دستگاه خودرو شده است.

سرپرست پلیس راهور مشهد با تاکید بر رعایت قانون ادامه داد: عدم رعایت حق تقدم و عدم رعایت جلو و جانب از عمده‌ترین علل تصادفات گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->